Gaur, martxoak 8, emakumeen nazioarteko eguna, tarte berezia eskainiko diogu STEAM eta generoari.
Zein eragin du generoak STEAM ikasketan? Zergatik erakutsi ohi dute neskek STEM ikasketetan aritzeko asmo baxuagoa? Zer dela eta utzi ohi dute euren STEM ibilbide eta lanbidea adinean aurrera egin ahala?
Galdera horiek betaurreko moreak jantzita erantzun behar ditugu eta denon esku dago genero desberdintasuna agerian uzten duten egoera horiek aldatzea.
Jarraian, STEAM eta EMAKUMEA hizpide, Pernan Goñi Olaldek ilustratutako hainbat komiki bildu ditugu.
- Emakume eta nesken egoera munduan: https://zientzia.eus/artikuluak/11-emakume-eta-nesken-egoera-munduan/
- Emakumezkoen egoera STEM ikasketetan: https://zientzia.eus/artikuluak/emakumezkoen-egoera-stem-ikasketetan/
- Faktore pertsonalak STEMekiko interesean: https://zientzia.eus/artikuluak/faktore-pertsonalak-stemekiko-interesean/
- Eskola faktoreak STEMekiko interesean: https://zientzia.eus/artikuluak/eskola-faktoreak-stemekiko-interesean/
- Faktore sozialak STEMekiko interesean: https://zientzia.eus/artikuluak/faktore-sozialak-stemekiko-interesean/
- STEM sustatzeko parte-hartzeak: https://zientzia.eus/artikuluak/stem-sustatzeko-parte-hartzeak/
- Irakasleentzako gomendioak: https://zientzia.eus/artikuluak/irakasleentzako-gomendioak/
STEAMen inguruko komiki gehiago: https://zientzia.eus/gaiak/STEAM-hezkuntza/liburuxkak/